IT administrátor
Máš zkušenosti se správou sítí a serverů?
Do IT oddělení právě hledáme nové kolegy.
Rádi bychom se potkali s motivovanými spoluhráči, kteří se zvládnou postarat o IT infrastrukturu našich zákazníků.
Co Tě u nás čeká?
- instalace, konfigurace a správa serverů Microsoft Windows
- správa virtuálních serverů na platformě Hyper-V a VMware
- správa M365 cloudových služeb, Microsoft SQL Serverů a MS Exchange serverů
- řešení problematiky bezpečnosti IT (BitDefender, UBNT, Sophos)
- instalace, konfigurace a správa koncových stanic
- instalace, konfigurace a správa aplikací
- správa síťových prvků, orientace v síťové komunikaci
- tvorba procesů zálohování pomocí technologií Veeam, Acronis
- každodenní péče o klienty a tvorba dobrých obchodních vztahů
- týdenní účast na pravidelných poradách a školeních
- dle potřeby aktivní spolupráce s ostatními kolegy
Jaké kvalifikační předpoklady bys měl/a mít?
- řádně ukončené SŠ vzdělání s maturitou, nebo VŠ vzdělání
- technologická zdatnost: instalace a správa serverů (fyzických i virtuálních) a aplikací, znalost síťové komunikace a síťových prvků
- orientace na zákazníka: schopnost vytvořit silné vztahy se zákazníky a pochopit jejich potřeby pro zajištění jejich úspěchu
- problem-solving skills + analytické myšlení: jednoduše řečeno schopnost identifikovat a analyzovat problémy, navrhnout vhodné řešení a strategii s ohledem na možnosti a cíle zákazníka
- zájem o aktuální dění v IT oboru a chuť se dále rozvíjet
- ochota cestovat za potenciálními zákazníky, budeš potřebovat řidičský průkaz skupiny B
Co Ti můžeme nabídnout?
- měsíční mzdu 50.000-90.000 Kč dle praxe a výkonu
- certifikace a odborná školení (Microsoft, Bitdefender, Veeam)
- práce v rostoucím odvětví a na inovativních produktech
- možnost pracovat z domova
- přátelskou a pohodovou pracovní atmosféru s důrazem na kolegiálnost
- 5 týdnů dovolené
- možnost využít hrazené kurzy angličtiny
- stravenkový paušál do mzdy
- bezednou kávu
- příspěvek na penzijní/životní pojištění
- účast na společenských a sportovních akcích
- kancelář v hezké vile se zahradou, 10 min. pěšky od autobusového nádraží
- a jako bonus ti nabídneme práci v pestrém kolektivu a příjemné zázemí, které můžeš naplno využívat
Kdo jsme
Vznik společnosti CNS a.s. je datován lednem 1992, kdy začala působit jako sdružení fyzických osob. V září 1993 se změnila na společnost s ručením omezeným. Velmi rychle získala širokou klientelu nejen v okolním regionu, ale postupně na celém území České a Slovenské republiky. Hlavní činnost společnosti je zaměřena na tvorbu a vývoj software, prodej počítačů a výpočetní techniky, telekomunikační a kancelářské techniky.
Nenašli jste pozici, která by vás zaujala?
Nevadí,
ozvěte se nám a třeba něco vymyslíme!
Lenka Čvančarová