Proč využívat naše služby
Zvýšení efektivity poskytovaných služeb při současném snížení nákladů
Zvýšení komfortu a dostupnosti pro volající pacienty a lékaře
Jednotné kontaktní místo pro vnější i vnitřní komunikaci (nejen hlasovou)
Zavedení pořádku do komunikace s pacienty a spolupracujícími lékaři a její kompletní dohledatelnost a doložitelnost
Propracovaný systém ověření identity volajících tam, kde to je potřeba (ochrana osobních dat)
Snížení administrativní zátěže pro odborný personál, který tak může vykonávat svou vysoce specializovanou práci
Naše zkušenosti
laboratorních pracovišť
ambulantních pracovišť
IVF pracoviště
hovorů odbavených ročně
Pro koho pracujeme
Ambulance a nemocnice
- Objednávání pacientů do odborných ambulancí
- Přeobjednání pacientů
- Sdělování obecných informací pacientům
- Poskytování základních informací při kampaních - preventivní prohlídky apod.
- Ad hoc požadavky dle aktuální situace
- Komunikace se zdravotními pojišťovnami
Laboratoře
- Sdělování výsledků
- Aktivní hlášení statimů a patologií
- Zpětná volání a monitorování hovorů
- Řešení reklamací a stížností
- Zajištění telefonicky přijatých dodělávek
- Vyřizování nesrovnalostí na žádance
- Zprostředkování služeb dopravy a logistiky
- Zajišťování konzultací pro lékaře
- Komunikace se zdravotními pojišťovnami